سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ی سبز
چند موضویی-جنگ نرم_همسرانه_عاشقانه_فرهنگی

میگفت پات وایمیستم !

حرف من حرفه …

رفت ، راست میگفت حرفش فقط حرف بود !

اگه قرار باشه بین تو و دنیا یکیو انتخاب کنم، دنیا رو انتخاب می کنم.
 چون میتونم همه خوبی هاشو به تو تقدیم کنم.

علاقه من به تو مثل عشق ادم برفی است...
تو نمیدانی اما من ذره ذره اب میشوم...
میترسم از روزی که تمام شوم اما ندانی عاشقتم...
همسرم گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ...
مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...



موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 93 مهر 10 :: 4:26 عصر :: توسط : ا..درویشی

درباره وبلاگ
سرباز امام زمانیم اگه آقا قابل بدونن
لوگو
سرباز امام زمانیم اگه آقا قابل بدونن
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 16725
پیامبراکرم(ص):شقی ترین مردم کسی است که نام مرا بشنود و صلوات نفرستد

دانلود آهنگ جدید